Trudni uczestnicy na szkoleniach integracyjnych

Posted on Updated on

Niektórzy współpracujący z nami instruktorzy od kilkunastu sezonów przygotowują … różnorakie ciekawe Interaktywne Wyjazdy Współpraca W Zespole
Na podstawie ich doświadczeń opracowaliśmy zestawienie kilku powtarzających się trudnych charakterów:
1.    Upierdliwy – narzeka trenerom że szkolenie jest niestarannie przeprowadzone bo dojazd był za długi, w pokoju nie ma hydromasażu, przerwy są za krótkie, długopis nie pisze, niedobra woda mineralna i wiele innych błedów zpesulo  mu imprezę
2.    Niechętny – nie chce brać udziału w zabawach i nie będzie się wyglupiał. Takiej osoby nie powinno się skreślać – to prawdopodobnie osoba nie lubiąca pracy w zespole  ale też istotna dla istnienia  organizacji. szkoleniowiec musi ja zachęcić do udziału a nie alienować – integracja polega na pracy również z takimi osobami.
3.    Skacowany – eksponuje niechętny nastrój po długiej libacji. Najlepiej go odprowadzić do przedstawiciela pracodawcy.
4.    Złośliwy Wesołek – przez większość szkolenia tylko lub prawie tylko przerywa trenerowi opowiadając dowcipy nie na temat szkolenia
5.    Zabawowy – jest zdania że program zajęć składa się z jedynie zabawy. Taki pracownik pragnie się bawić, jednak nie chce traktowania wyjazdu także jako lekcji.
W przyszłych tekstach – o tym jak pacyfikować lub angażować takich trudnych pracowników.
KILKA INTERESUJĄCYCH ANALIZ ODNOŚNIE WYJAZDÓW INCENTIVE Z POPRZEDNIEGO MIESIĄCA:
- Najchętniej zamawiana forma gier : scenariusz społeczny
- Najwyżej wycenione w ankietach po wyjeździe ćwiczenia – komentarze uczestników: gry inżyniersko kostrukcyjne
- Uśredniona liczebność grupy zajęciowej: sto uczestników.
- Najlepsze dla zamawiającego dni tygodnia na wyjazd: poniedziałek.
- Najczęściej wybierana część kraju: Wybrzeże

ŹRÓDŁO: Training Projects
Od sześciu lat wykonujemy zlecenia w branży spotkań dla pracowników jako Training Projects.
Nasze autorskie wyjazdy integracyjne i praktyczne szkolenia team building są rekomendowane przez setki koncernów z wszystkich branż.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>