Kontakt z coachem w grach dla menedżerów

Posted on

Działanie coachingowe określa się jako relacja kilku ludzi. Najbardziej doświadczona osoba ma funkcję coacha oraz doradza pozostałym osobom w określaniu i planowaniu celów. Właśnie to jest powód, iż coaching jest dobrą metodą w czasie gier menedżerskich oraz symulacji biznesowych. Jest wiele dowodów przemawiających za tym, aby użyć działanie coachingowe w czasie gier decyzyjnych i symulacji szkoleniowych. Przypomniało mi się o nich, gdy odnalazłem w sieci tenże serwis internetowy:
 Gry Szkoleniowe
Rezultaty stosowania działania coachingowego podczas gier decyzyjnych oraz symulacji biznesowych zwykle są następujące:
-    zwiększenie zadowolenia pracowników na szkoleniu,
-    budowanie relacji pracownikami będącymi na szkoleniu,
-    chęć założenia innowacyjnego firmy,
-    odkrycie celu zawodowego przez osoby uczestniczące w szkoleniu,
-    pełniejsza znajomość swoich wartości,
-    wybór innej ścieżki awansowania w hierarchii firmy,
-    wzbogacanie kwalifikacji kierowniczych oraz zarządzania ludźmi,
-    balans między aktywnością interpersonalną oraz zawodową.

Cztery miesiące temu przygotowałem warsztat dla handlowców i ich przełożonych w Krynicy w hotelu Zapiecek. Wtedy właśnie zastosowanie kontakt z coachem w trakcie gier dla menedżerów oraz symulacji szkoleniowych. Uczestnicy szkolenia byli niezwykle zainteresowani zadaniami, które opracowałem. Potem wysnuliśmy takie postulaty:
-    osoba kierownika jest najważniejsza w przedsiębiorstwie,
-    zarządzanie działem pracowniczym wymaga wyjątkowych kompetencji,
-    budowa firm w różnych sektorach bywa taka sama.

W drugim rozdziale tego poradnika opiszę technikę czterech M. Zwykle ją wykorzystuję, jeśli projektuję symulacje biznesowe.

Tomasz Słonimski
Autor tej notki  jest absolwentem wydziału informatyki  Uniwersytetu Warszawskiego i studiów podyplomowych z tematyki  analizy transakcyjnej. Posiada tytuł Eksperta Zmiany i Innowacji TUM. Pracuje w Zawierciu.  Od trzynastu lat szkoli i rozwija badania dotykające tematyki obsługi klienta w sektorze „AGD RTV”.

O TYM PISZEMY:
Gry Drużynowe
Kursy dla pracowników
Gry symulacyjne
Lider i menedżer
Gry produkcyjne
Kierowanie
Wydarzenia team building
Poradniki  dla wykładowców

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>