Ćwiczenie metodyczne – trenerzy – grupa interpersonalne

Posted on


ZADANIE TRENERSKIE NR 1: stworzyć moduł edukacyjny dot. ról zespołowych i pracy zespołowej na fundamencie analizy krótkich scen z wybranego z poniższych filmów:

  • Czekając na Joe; Kevin Macdonald
  • V jak Vendetta; James McTeigue, Popioły czasu: Powrót; Kar Wai Wong
  • Monolog trębacza; Andrzej Kondratiuk
  • Sami swoi; Sylwester Chęciński, Pora deszczów; Konstantin Lopushansky
  • Infiltracja; Jiří Menzel
  • Wsi moja sielska, anielska ; Jiří Menzel, Kamera; David Cronenberg
  • Bez limitu; Michael Keusch, Kruk; Alex Proyas
  • Słoń; Gus Van Sant
  • Tygrys i przyjaciele; Jun Falkenstein, Skarbonka; Richard Benjamin
  • Honor kawalerzysty; Ken Olin
  • Duch; Tobe Hooper

    ĆWICZENIE NR 3: opracować muzyczną grę integracyjną na bazie tekstu do wybranego z następujących przebojów:

  • Foxx, John, The Garden, Nirvana, Never Mind The Bollocks: Here’s The Sex Pistols
  • Jethro Tull, Roots To Branches, Hendrix, Jimi, Live At Monterey Pop, Radiohead, The Bends
  • Joplin, Janis, Pearl, Breakout, Blues, Sting, …Nothing Like The Sun
  • AC/DC, Highway To Hell

    ĆWICZENIE NR 3: – Problematyka zrozumiałego wyrażania naukowych informacji. Przygotować zrozumiałą dla dzieci ulotkę aplikowania wybranej zwymienionych tutaj substancji medycznych:

  • 101.2, Antybiotyki makrolidowe do stosowania doustnego – stałe postacie farmaceutyczne
  • 40.0, Leki beta-adrenolityczne – selektywne – do stosowania doustnego
  • 27.0, Kwas foliowy i pochodne – kwas foliowy
  • 165.0, Leki przeciwpadaczkowe do stosowania doustnego – gabapentyna
  • 22.0, Heparyny drobnocząsteczkowe i leki o działaniu heparyn drobnocząsteczkowych
  • 146.1, Leki stosowane w chorobach kości – bisfosfoniany doustne – kwas klodronowy
  • 187.0, Leki przeciwdepresyjne – inne